Kriolezja

Kriolezja to nowoczesna i wysoce skuteczna metoda leczenia bólu kręgosłupa. Jest bardzo bezpieczna, ponieważ nie istnieją żadne skutki uboczne. Polega na zablokowaniu przewodzenia impulsów nerwowych poprzez zamrożenie nerwu. W efekcie dolegliwości bólowe długotrwale ustępują. Zaletą metody jest możliwość stosowania u Pacjentów obciążonych przez inne choroby np. cukrzyca. Najczęściej wykorzystywana jest w tzw. zespole stawów międzykręgowych.  Zespół ten objawia się bólem kręgosłupa w odcinku lędźwiowym lub w odcinku szyjnym, który nasila się podczas stania lub długotrwałego siedzenia.

Jak wygląda zabieg?

Kriolezja wykonywana jest na sali operacyjnej w idealnie sterylnych warunkach.  Lekarz nacina lekko skórę, a następnie wprowadza aplikator w okolicę nerwu, który w niskiej temperaturze zostaje zamrożony. Zabieg jest stosunkowo krótki, trwa około 30 minut. Po zakończeniu pacjent może bezpośrednio powrócić do wykonywania codziennych czynności.
Efekty utrzymują się od 6 miesięcy do nawet 2 lat.  Kriolezję można powtarzać wielokrotnie, ponieważ nie ma działań ubocznych.

• Bóle zwyrodnieniowe stawów,
  • Bóle stawu krzyżowo-biodrowego,
  • Neuralgia,
  • Przewlekłe zespoły bólowe kręgosłupa,
  • Bóle usidlenia gałązek nerwowych.

Cennik:

Kriolezja 4 800 zł

Wycena zabiegów chirurgicznych zależy od zużycia materiałów oraz czasu pracy personelu przy zabiegu.