Osteopatia

Metoda diagnozowania i leczenia za pomocą rąk terapeuty. Osteopatia to jedna z gałęzi terapii manualnych, która kieruje się filozofią – “samoregulacyjne możliwości organizmu dążące do zdrowia”. Terapia osteopatyczna obejmuje układ mięśniowo-szkieletowy oraz układ trzewny. Jej zadaniem jest zmniejszenie dolegliwości bólowych oraz przywrócenie prawidłowego napięcia tkanek.

Korzyści:
Osteopatia cechuje się holistycznym spojrzeniem na pacjenta. Całościowe podejście umożliwia poprawę stanu psychofizycznego pacjenta poprzez eliminowanie dysfunkcji tkanek.

• Dolegliwości bólowe o różnym podłożu, np. bóle stawów, bóle kręgosłupa,
  • Dolegliwości stawów skroniowo–żuchwowych,
  • Dyskopatia,
  • Kolki, zaparcia,
  • Kręcz szyi,
  • Lumbago,
  • Migreny,
  • Rwa kulszowa,
  • Szumy uszne,
  • Szyjnopochodne bóle głowy,
  • Urazy,
  • Wady postawy,
  • Zaburzenia pracy narządów wewnętrznych,
  • Zawroty głowy.
  • Ciąża w początkowym okresie,
  • Stany zagrożenia życia wymagające interwencji lekarskiej,
  • Zaawansowane stadia niektórych chorób psychicznych.