Metamorfozy Atlanta Clinic - Odcinek 2 - Modelowanie ust

We wrześniu wraz z wiodącą marką @galderma_aesthetics_polska produkującą wypełniacze z kwasem hialuronowym oraz toksynę botulinową uruchomiliśmy na Instagramie @atlantaclinic "Akcję rekomendację".

Przez cały wrzesień do Atlanta Clinic zgłaszały się panie, których marzeniem było zmienić coś w swoim wyglądzie. Na podstawie najlepszych i najciekawszych zgłoszeń wybraliśmy 6 osób, które zostały zaproszone do Atlanta Clinic.

W drugim odcinku z serii Metamorfozy Atlanta Clinic realizujemy marzenie Patrycji @chivesslife , która chciała poprawić kształt i prezencję swoich usta. Szczególnie przeszkadzała nam mała górna warga. Ja wykonałam zabieg a nasza pacjentka wyszła z Atlanty bardzo zadowolona. Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda taki zabieg oraz jakie efekty daje to zapraszamy do obejrzenia tego filmu.

Skorzystaj z naszych zabiegów

Potrzebujesz konsultacji?

Stosujemy małoinwazyjne techniki operacyjne podczas pracy chirurgicznej w dziedzinie ortopedii i traumatologii.

Poprawiamy jakość życia pacjentów z chorobami przewlekłymi.