Peelingi lekarskie

Obecnie do najbardziej popularnych peelingów należą peelingi chemiczne, w których celem jest złuszczenie martwego naskórka oraz wygładzenie skóry. Dodatkowo usuwają defekty kosmetyczne i zmiany chorobowe zlokalizowane w obrębie naskórka czy też skóry właściwej. Stosując peelingi medyczne, można usuwać poszczególne warstwy naskórka, regulując głębokość złuszczania skóry.

Polecane są także jako terapia lecznicza przy trądziku pospolitym oraz różowatym. Jest to jednocześnie doskonały sposób na odświeżenie skóry oraz redukcję blizn i jej przebarwień.

Stosowane peelingi:

• PRX-T33,
  • TCA,
  • COSMELAN,
  • DERMAMELAN,
  • Salicylowy,
  • Glinkowy,
  • Migdałowy.

• Odświeżenie skóry oraz wyrównanie jej kolorytu,
  • Utrata jędrności i elastyczności skóry,
  • Leczenie trądziku zwykłego czy różowatego, również blizn potrądzikowych i łojotoku,
  • Profilaktyka przeciwzmarszczkowa (efekt Anti-aging), likwidacja drobnych zmarszczek oraz zapobieganie ich powstawaniu.
  • ciąża, karmienie piersią,
  • alergie skórne,
  • aktywne zmiany bakteryjne, grzybicze, wirusowe,
  • ekspozycja skóry na słońce,
  • skłonność do bliznowców,
  • ciężka postać trądziku,
  • doustna terapia witaminą A,
  • przerwanie ciągłości naskórka.

Skóra po zabiegu ulega naturalnemu złuszczeniu, przez co może być bardziej wrażliwa. Dlatego przez kilka dni po wykonaniu peelingu nie powinno się stosować kosmetyków ścierających oraz należy unikać nadmiernej ekspozycji skóry na działanie promieni słonecznych.