Kriolipoliza – LipoRadioLogie

Zabieg kriolipolizy wykonywany jest przy użyciu urządzenia LipoRadioLogie VINCI II. Używa się w tym celu specjalnie zaprojektowaną głowicę do wymrażania tkanki tłuszczowej, o eliptycznym kształcie, który zapewnia pełne dopasowanie do wybranego obszaru ciała. Wykorzystując niską temperaturę, powodujemy ochłodzenie adipocytów, których później organizm pozbywa się przez kolejne dni a to powoduje, że grubość tkanki tłuszczowej maleje.

Kriolipoliza jest nieinwazyjnym zabiegiem, ponieważ nie dochodzi do przerwania ciągłości skóry. Bezpośrednio po zabiegu pacjent wraca do domu. Metoda kriolipolizy świetnie sprawdza się przy zmniejszaniu tkanki tłuszczowej szczególnie w tych obszarach ciała, gdzie inne metody zawodzą.

Więcej o wykorzystywanej przez nas technologii przeczytasz tutaj

Zabieg, wykonujemy na następujących partiach ciała:

• Brzuch,
  • Uda,
  • Pośladki,
  • inne obszary ciała.

Jest on całkowicie bezbolesny i nie wywołuje skutków ubocznych. W przypadku osób, które obawiają się większej ingerencji w swoje ciało, doskonale zastąpi klasyczny lifting z użyciem skalpela. Metoda ta nie powoduje również uszkodzenia naskórka, dzięki czemu może być wykonywana niezależnie od pory roku i fototypu skóry.

• Trudność, w zmniejszeniu tkanki tłuszczowej,
  • Wyszczuplenie ciała,
  • Redukcja cellulitu,
  • Modelowanie pośladków
  • Ujędrnienie,
  • Zmniejszenie obwodu w pasie, biodrach.
  • ciąża i okres karmienia piersią,
  • krioglobulinemia i hipoproteinemia,
  • cukrzyca, niskie ciśnienie,
  • złe reagowanie na zimno,
  • choroby wątroby,
  • rozrusznik serca lub inne wszczepione urządzenie medyczne,
  • choroba Raynauda,
  • zabieg nie jest przeznaczony dla dzieci.