Mezoterapia igłowa

Mezoterapia jest bardzo popularnym zabiegiem, który poprawia kondycję skóry twarzy, szyi, dekoltu oraz dłoni. Stosuje się ją również w redukcji cellulitu, rozstępów, blizn, a także w leczeniu i profilaktyce łysienia.

Zabieg polega na dostarczeniu do skóry właściwej oraz tkanki podskórnej aktywnych substancji odżywczych, takich jak witaminy, aminokwasy, mikroelementy czy peptydy biomimetyczne.

Przebieg zabiegu:

Podczas mezoterapii igłowej do naszej skóry właściwej oraz tkanki podskórnej wstrzykiwany jest koktajl zawierający cenne substancje, dobierane odpowiednio do każdego przypadku. Najczęściej są to substancje takie jak: kwas hialuronowy, witaminy A, C, E inne substancje czynne. By zminimalizować odczuwalny dyskomfort, pacjentom podaje się miejscowe znieczulenie.

• Zmarszczki,
  • Zwiotczenie skóry oraz utrata blasku,
  • Profilaktyka anti-aging,
  • Przebarwienia,
  • Łojotok,
  • Cellulit.
  • Ciąża oraz okres karmienia piersią,
  • Choroby nowotworowe,
  • Alergia i uczulenie na składniki zawarte w preparatach,
  • Cukrzyca,
  • Stany zapalne na skórze oraz opryszczka,
  • Przyjmowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi (np. aspiryna).

Dermaheal SR – Regeneracja i rewitalizacja

Rewitalizujący preparat do mezoterapii igłowej dający efekt odmłodzenia, redukcji zmarszczek i zapobiegający starzeniu się skóry.Rewelacyjny efekt regeneracji, oraz rewitalizacji skóry.

Działa szczególnie korzystnie na skórę wokół oczu, trądzikową, oraz tą o rozszerzonych porach. Redukuje drobne zmarszczki, oraz poprawia elastyczność skóry, zwiększając w niej ilość kolagenu, także elastyny i innych składników macierzy międzykomórkowej.

Dermaheal HSR – Odmładzanie i nawilżenie

Przeciwzmarszczkowy preparat do mezoterapii igłowej dający efekt odmłodzenia, regeneracji oraz głębokiego nawilżenia.

Obecny w preparacie kwas hialuronowy nawilża skórę i zmniejsza pory, a także powoduje wygładzenie drobnych zmarszczek. Mezoterapia wzmacnia elastyczność skóry poprzez przyspieszenie proliferacji komórek oraz indukcję syntezy kolagenu i elastyny. Nawadnia suchą skórę i pomaga jej utrzymać optymalną równowagę. Produkt przeznaczony jest do rewitalizacji skóry dojrzałej okolic twarzy, szyi, dekoltu, a także ramion i grzbietów rąk.

Dermaheal LL – Usuwanie tkanki tłuszczowej i cellulitu

Pobudzający spalanie tkanki tłuszczowej, preparat do mezoterapii igłowej o działaniu lipolitycznym oraz antycellulitowym. Skutecznie redukuje nagromadzone komórki tłuszczowe a także rozbija cellulit. Działa detoksykująco i wygładzająco. Przede wszystkim napina skórę, czyniąc ją bardziej jędrną i sprężystą. Wzmacnia elastyczność skóry i poprawia jej kondycję. Może być stosowany na całe ciało, a także przy redukcji podbródka, przywracając napięty owal twarzy.

Główne wskazania do zastosowania preparatu Dermaheal LL to leczenie cellulitu oraz miejscowa redukcja tkanki tłuszczowej.