Cryolift

Cryolift regeneruje oraz naciąga skórę w okolicach najbardziej narażonych na widoczne oznaki starzenia. Jest to unikalna i kompleksowa metoda rewitalizacji i poprawy jakości skóry. Stanowi perfekcyjne połączenie odpowiednio dobranych i wysoce skutecznych preparatów pielęgnacyjnych z biostymulującym efektem krioterapii.

Jak wygląda zabieg Cryolift?

Przy użyciu niewielkiej głowicy za pomocą masażu naskórek zostaje stopniowo schłodzony do temperatury -15 stopni Celsjusza, bez uczucia dyskomfortu. Po wykonanym zabiegu nakłada się odpowiednio dobrane kosmetyki, oparte na wyciągach komórkowych z kawioru łososia.

Kuracja powinna składać się z 8 zabiegów wykonywanych co dwa tygodnie. Może być również wykonany jako jednorazowy zabieg liftingująco-ujędrniający np. przed “wielkim wyjściem” lub dniem, w którym chcesz i będziesz wyglądać zjawiskowo.

Efekty:

Efekty zabiegu Cryolift widoczne są już po pierwszym zabiegu – koloryt skóry jest wyrównany, staje się ona nawilżona, ujędrniona oraz rozświetlona.

• Opadające dolne partie twarzy; opadające policzki,
  • Lifting i regeneracja skóry najbardziej narażonej na starzenie,
  • Szyja i dekolt,
  • Ujędrnienie biustu,
  • Zwiotczała skóra brzucha,
  • Wewnętrzne partie ramion,
  • Wspomaganie leczenia rozstępów.
  • Skóra naczynkowa,
  • Opryszczka,