Restylane KYSSE – powiększanie ust

Wraz z wiekiem nasze usta tracą objętość, kolor oraz elastyczność. Powiększanie (modelowanie i wypełnianie) ust jest obecnie jednym z najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej.

Restylane Kysse to preparat do wypełniania ust kwasem hialuronowym, który dodaje objętości, poprawia koloryt oraz wygładza zmarszczki górnej wargi. Szczególną jego zaletą jest uzyskanie bardzo naturalnych efektów, a pacjent nie odczuwa żadnego dyskomfortu w okolicach ust.

Dla kogo jest dedykowany?
Zabieg może być wykonywane bez względu na wiek pacjenta. W przypadku osób młodych, poprawa najczęściej dotyczy zbyt mało wykształconej wargi górnej lub dolnej. U pacjentów starszych dokonujemy głównie korekty konturu warg oraz zmian wynikających z postępującego procesu ich starzenia.

Przebieg zabiegu:
Powiększanie ust lekarz rozpoczyna od podania znieczulenia miejscowego w obszarze objętym zabiegiem. Następnie preparat (kwas hialuronowy) zostaje zaaplikowany za pomocą cieniutkiej igły w okolice czerwieni wargowej. Po zabiegu może pojawić się obrzęk czy zaczerwienienie, który ustępuje po 2-3 dniach. Cały zabieg trwa: od 30 do 50 minut.

• Mała objętości oraz słabe kontury ust,
  • Drobne zmarszczki wokół ust,
  • Uniesienie kącików ust,
  • Zwiększenie objętości czerwieni wargowej.
  • Nadwrażliwość na kwas hialuronowy,
  • Aktywna opryszczka oraz inne zmiany skórne typu zapalnego,
  • Ciąża oraz okres karmienia piersią,
  • Leczenie antybiotykami,
  • Choroby układu immunologicznego,
  • Immunoterapia.

Usta są nawilżone, odzyskują kolor oraz młodzieńczą jędrność. Znikają również małe i większe zmarszczki dookoła ust, co daje ogólny efekt odmłodzenia.

• Zwiększenie objętości oraz nawilżenie ust,
  • Wyrównanie asymetrii warg,
  • Uniesienie kącików ust,
  • Poprawa konturu,
  • Poprawa „łuku kupidyna”,
  • Redukcja zmarszczek nad górną wargą.