Nowość w Atlanta Clinic: Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej

Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to zupełna nowość, z której już niedługo będą mogli skorzystać nasi pacjenci.

Na czym polega tlenoterapia?

Tlenoterapia hiperbaryczna to metoda leczenia polegająca na oddychaniu przez pacjenta czystym tlenem medycznym w warunkach podwyższonego ciśnienia w komorze hiperbarycznej. W wysokim ciśnieniu tlen dociera w ciele do tkanek, w których wcześniej było go niewystarczająco dużo.

Lista wskazań medycznych do terapii hiperbarycznej jest systematycznie poszerzana a należą do niej np:

• regeneracja po wysiłku
  • leczenie stopy cukrzycowej
  • rehabilitacja po COVID-19
  • ortopedia
  • medycyna estetyczna
  • rehabilitacja kardiologiczna
  • rehabilitacja neurologiczna

Skorzystaj z naszych zabiegów

Potrzebujesz konsultacji?

Stosujemy małoinwazyjne techniki operacyjne podczas pracy chirurgicznej w dziedzinie ortopedii i traumatologii.

Poprawiamy jakość życia pacjentów z chorobami przewlekłymi.