Blokada nadtwarówkowa

Nadtwardówkowe wstrzyknięcie glukokortykoidu jest często zalecanym zabiegiem, mającym na celu zmniejszenie bólów kręgosłupa w okolicy lędźwiowej lub lędźwiowo-krzyżowej spowodowanych:

1. Stenozą kanału kręgowego,
  2. Przepukliną krążka międzykręgowego z rwą kulszową lub bez niej,
  3. Nie poddającymi się leczeniu bólami okolicy lędźwiowej o nieznanym pochodzeniu,

Nadtwardówkowe wstrzyknięcie glukokortyidów pomaga opóźnić lub w miarę możliwości uniknąć interwencji chirurgicznej. Wielu pacjentów po wstrzyknięciu glikokortykoidu odczuwa istotną ulgę, co umożliwia im przetrwanie okresu ostrego bólu i powrót do normalnej aktywności po leczeniu zachowawczym. Proces leczenia może jednak wymagać więcej niż jednego wstrzyknięcia.

Nadtwardówkowe wstrzyknięcie glukokortykoidów łączone z odpowiednią terapią lekami przeciwzapalnymi i fizykoterapią pomagają uzyskać satysfakcjonujące zmniejszenie dolegliwości bólowych u pacjentów, którzy nie są kandydatami do leczenia chirurgicznego.

Skorzystaj z naszych zabiegów