LipoRadioLogie Vinci II

LipoRadioLogie VINCI II to nieinwazyjny system pomagający walczyć z cellulitem, tłuszczem oraz brakiem jędrności skóry. Łączy ze sobą najskuteczniejsze metody różnych zabiegów kosmetycznych, przeznaczonych do modelowania sylwetki oraz zabiegów liftingujących. Zabieg pobudza krążenie krwi, a co za tym idzie przyspiesza metabolizm komórkowy i prowadzi do lepszego dotlenienia oraz odżywienia komórek/tkanek.

LipoRadioLogie VINCI II to rozbudowany system dedykowanych zabiegów wyszczuplających, antycellulitowych, modelujących, ujędrniających, liftingujących oraz przeciwzmarszczkowych.

Opiera się na wzajemnie przeplatających i uzupełniających technologiach:

• Fale radiowe (RF): doprowadzają do niszczenia połączeń między złogami cellulitu oraz pobudzają syntezę kolagenu, przez co skóra staje się intensywnie odmłodzona i wygładzona.
  • Promieniowanie podczerwone (IR): daje efekt detoksykacji, zwiększa przepływ przez system limfatyczny oraz przyspiesza przemianą materii zmniejszając występujące obrzęki.
  • Lipokawitacja ultradźwiękowa: silnie rozbija złogi tłuszczowe, co w efekcie pozwala na redukcję nagromadzonej tkanki tłuszczowej. Jest nieinwazyjną alternatywą dla zabiegów liposukcji.
  • Masaż podciśnieniowy: pobudza krążenie krwi i limfy, zmniejsza obrzęki oraz wspomaga usuwanie toksyn.
  • Masaż mechaniczny: wykonywany za pomocą profilowanych rolek poruszających się wewnątrz głowicy, razem z podciśnieniem zasysa fałd skóry dla zwiększenia skuteczności zabiegu.

Dzięki zastosowaniu 4 różnych głowic, mamy możliwość idealnie opracować wszystkie partie ciała, a także twarz, szyję oraz dekolt.

Stosowane głowice to:

• Głowica do twarzy, szyi, dekoltu oraz okolicy oczu. Przeznaczona jest do zabiegów liftingujących, zagęszczających tkankę łączną oraz poprawiających owal twarzy.
  • Głowica do ciała. Przeznaczona jest do zabiegów liftingujących, zagęszczających tkankę łączną oraz poprawiających kształt sylwetki.
  • Głowica do schładzania obszaru zabiegowego celem skutecznego modelowania sylwetki.
  • Głowica do impulsowego zastosowania fali radiowej wysokiej częstotliwości.

Efekty:

• Redukcja tkanki tłuszczowej,
  • Lifting skóry,
  • Redukcja rozstępów,
  • Zmniejszenie oznak starzenia, poprawa kolorytu skóry,
  • Poprawa jędrności i elastyczności modelowanych partii ciała,
  • Działanie pobudzające naczynia krwionośne oraz zwiększające ich napięcie,
  • Pobudzenia krążenia krwi, a tym samym dotlenienie oraz odżywienie komórek i tkanek.

• Nadmiar tkanki tłuszczowej,
  • Wiotkość skóry oraz utrata jędrności (np. po ciąży),
  • Po zabiegu liposukcji,
  • Przy opuchliźnie kończyn,
  • W celu leczenia defektów skóry,
  • Faza I, II i III cellulitu,
  • W celu zwiększenia napięcia mięśni,
  • Struktury blizn i rozstępów.
  • Ciąża,
  • Choroby nowotworowe,
  • Rozrusznik serca,
  • Nadciśnienie tętnicze,
  • Żylaki występujące w obszarze zabiegu,
  • Implanty metalowe umieszczone w obszarze zabiegu,
  • Ostre zapalenie stawów i kości,
  • Ropienie tkanek miękkich,
  • Stwardnienie rozsiane,
  • Wszczepione urządzenie do neurostymulacji.

Skorzystaj z naszych zabiegów