Kinezyterapia

Kinezyterapia to dział rehabilitacji, który obejmuje leczenie ruchem. Odpowiednie dobrane ćwiczenia do danego schorzenia oraz możliwości pacjenta pozwalają na poprawę lub utrzymanie sprawności ciała. Terapia ruchem to jedno z podstawowych narzędzi w terapii schorzeń ortopedycznych. Znajduje się wielu protokołach postępowania pooperacyjnych.

Korzyści:
Kinezyterapia zwiększa siłę mięśniową, łagodzi dolegliwości bólowe, wpływa na poprawę napięcia tkanek miękkich, a także na ich elastyczność.

• Dyskopatia – niekwalifikująca się do zabiegu,
  • Średniozaawansowane zmiany zwyrodnieniowe stawów,
  • Stany po urazach sportowych w fazie podostrej i przewlekłej,
  • Stany po zabiegach ortopedycznych,
  • Tendinopatie ścięgien,
  • Wady postawy,
  • Zespoły bóle barku.
  • Ostry stan zapalny mięśni, stawów,
  • Stany gorączkowe,
  • Znaczna niewydolność krążeniowa lub oddechowa.