Mezoterapia Linerase

Linerase to bezpieczny i cieszący się coraz większą popularnością preparat. Jego śródskórna aplikacja rekonstruuje i odbudowuje skórę przywracając jej utraconą sprężystość oraz naturalny blask. Nie posiada skutków ubocznych oraz nie wywołuje alergii. Linerase cechują unikalne właściwości biologiczne. Jest biomateriałem nietoksycznym, biokompatybilnym, biodegradowalnym i nieimmunogennym. Najczęściej poddawane zabiegowi są twarz, szyja, dekolt oraz grzbiety dłoni.

Jak wygląda zabieg Linerase?

Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym (kremem znieczulającym). Samo podanie preparatu przypomina standardową mezoterapię. Nakłucia wykonuje się co 2-3 cm.

Pełna terapia obejmuje 2-4 zabiegi w zależności od zaleceń lekarza oraz stanu skóry pacjenta. Pierwsze efekty widoczne są już po 7-14 dniach po zabiegu. Zalecane są 4 zabiegi w odstępie 2 tygodniowym dla uzyskanie pełnego efektu terapii. Po tym czasie wyraźnie widać różnicę w elastyczności i gęstości skóry. Efektem młodszego wyglądu można cieszyć się od 12 do 18 miesięcy.

• Wspomaganie biorewitalizacji skóry twarzy, szyi, dekoltu, dłoni i ciała,
  • Regeneracja tkanki łącznej skóry właściwej (tworzy optymalne warunki fizjologiczne do wytwarzania nowego kolagenu),
  • Zmniejszenie oznak starzenia się skóry,
  • Poprawa elastyczności skóry,
  • Odbudowa i wyrównanie ubytków skórnych zlokalizowanych na twarzy oraz całym ciele (blizny zanikowe, potrądzikowe, rozstępy),
  • Przyspiesza proces gojenia i regeneracji skóry.
  • Alergie na składniki preparatu,
  • Ciąża oraz okres karmienia piersią,
  • Choroby nowotworowe,
  • Przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,