Kwas hialuronowy

Medycyna estetyczna
i dermatologia

Medycyna estetyczna cieszy się coraz większą popularnością i nie jest już obiektem tabu. Oferujemy szereg zabiegów i procesów pozwalających na przywrócenie zdrowego i młodego wyglądu skóry, usunięcie jej niedoskonałości oraz wielu innych krępujących defektów. Jest to niezwykle ważny aspekt poprawiający samopoczucie a także pewność siebie naszych Klientów. Mężczyźni też doceniają jej walory co wyraźnie widać w statystykach odwiedzin.

Każdy zabieg w Atlanta Clinic jest przeprowadzany przez profesjonalistę dr n. med. Tatianę Jasińską co gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Kiedy na Twojej skórze pojawiają się niepokojące zmiany warto wybrać się do dermatologa, który może rozwiać wszelkie wątpliwości oraz pomóc w wyborze odpowiedniego leczenia.

W ramach Atlanta Clinic oferujemy konsultacje dermatologiczne obejmujące wszelkie aspekty chorób skóry, w tym oczywiście diagnostykę i leczenie takich schorzeń: trądzik zwykły, trądzik różowaty, choroby bakteryjne jak i pasożytnicze.

Nasi konsultanci z przyjemnością rozwieją wszystkie Państwa wątpliwości i obawy, jednocześnie skierują do odpowiedniego specjalisty.